Tworzenie interesujących treści odgrywa kluczową rolę w osiągnięciu sukcesu w biznesie. Nie musisz osobiście zajmować się copywritingiem, aby tworzyć profesjonalny content. Wszystko czego potrzebujesz to doświadczony copywriter, który poradzi sobie z tym zadaniem.

Jak wybrać odpowiedniego copywritera?

Zatrudnienie dodatkowego pracownika na etat może być zbyt kosztowne dla wielu przedsiębiorców. Idealnym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest współpraca zdalna, gdzie copywriter oferuje swoje usługi na odległość, wykonuje pracę ze swojego biura i za zrealizowaną usługę wystawia faktury – tak, jak każdy inny podwykonawca.

Nasuwa się zatem najważniejsze pytanie – jak taką osobę znaleźć?

Opcji jest wiele. Copywriterzy najczęściej poszukują zleceń na platformach ze zleceniami oraz na grupach tematycznych na Facebooku. Warto także poszukać w Google, ponieważ każdy doświadczony copywriter posiada swoją stronę internetową, na której można znaleźć portfolio, czy ciekawy blog.

Nawiązanie współpracy z wybranym copywriterem 

Przed rozpoczęciem współpracy należy skontaktować się z potencjalnym wykonawcą. Warto szczegółowo opisać na czym będzie ona polegać – czy potrzebujemy treści na stronę internetową firmy, kampanie w social mediach, a może na firmowy blog? Po ustaleniu wszystkich szczegółów wystarczy złożyć zamówienie próbne i po otrzymaniu pierwszego tekstu podjąć ostateczną decyzję o dalszej współpracy.

Rozliczenia i korzyści ze współpracy zdalnej

Copywriterzy rozliczają się w różny sposób – może być to rozliczenie za słowo, godzinę, czy pakiet usług. Nasza agencja oferuje korzystne pakiety dostosowywane do indywidualnych potrzeb klienta. Najczęściej zamawianym u nas pakietem jest Pakiet Small Business w cenie 299 PLN netto, w którego skład wchodzi 8 wpisów na wybraną platformę social media, 4 wpisy na blog firmowy i 2 dowolne teksty marketingowe. Istnieje oczywiście możliwość zamawiania pojedynczych tekstów zależnie od potrzeb.

Współpraca z tym samym copywriterem przynosi zleceniodawcy zdecydowanie więcej korzyści, niż zatrudnianie przypadkowych osób do poszczególnych tekstów. Copywriter współpracujący na stałe z firmą doskonale wie, jakich treści oczekuje zleceniodawca. Dzięki temu można uniknąć uciążliwych dla obu stron poprawek, czas realizacji zleceń jest krótszy, a jakość tekstów zdecydowanie lepsza.